You are not old enough to view this content
Здравейте. Имате ли навършени 18 години?

Влизайки в този сайт, вие се съгласявате с Условията за ползване и Политиката за поверителност.

Поръчаните продукти се доставят в цялата страна чрез куриер Еконт Експрес ООД, избран от Абсолют Плюс ЕООД или със собствен транспорт.

Продуктите са в оригиналната си запечатана опаковка от производителя.

Минимално количество за поръчка – 1 бр. продукт

Доставката на всички заявени онлайн продукти, зависи от техният килограм. Цената се определя по тарифа на куриерска фирма Еконт Експрес, с която работи Абсолют Плюс ЕООД. Цената за доставка и метода на формирането са описани в Общите условия за ползване на Сайта.

Доставката се извършва в рамките на 5 работни дни след потвърждение за получено плащане. Купувачът ще бъде информиран със SMS от куриерската служба или чрез обаждане на представител на Абсолют Плюс ЕООД за точната дата на доставка.

Кога ще пристигне при мен пратката?

При заплащане на стоката по банков път, то тя ще бъде изпратена до 5 работни дни след потвърждаване на получено плащане. При заплащане директно с банкова карта, плащанията се отразяват в рамките на 24 часа, ако се поръча до 17:00ч. (освен събота, неделя и официални празници); в рамките на 48 часа, ако се поръча след 17:00ч. (освен събота, неделя и официални празници).

Отказ от поръчка

Клиентът има право, без да дължи обезщетение или неустойка и без да посочва причина, да се откаже от направената поръчка в срок до 14 дни, считано от датата на нейното заплащане, чрез специална форма за отказ от поръчка, която е налична тук. 

Клиентът няма право да се отказва от направена и потвърдена поръчка, когато:
- Търговецът е предоставил продукти, изработени по индивидуални изисквания на Клиента;
- Продуктите, които са били доставени и са с нарушена опаковка, и/или Клиентът не пази оригиналната опаковка на продуктите;
- При доставка на Продукти, които поради своето естество могат да влошат качеството си или имат кратък срок на годност;
- При доставка на запечатани Продукти, които са разпечатани след доставката им и не могат да бъдат върнати поради съображения, свързани с хигиената или защита на здравето;
- При доставка на Продукти, които след като са били доставени и поради естество им, са се смесили с други стоки, от които не могат да бъдат отделени;
- При всички други случаи, предвидени със закон.

На всеки един клиент, който е заявил по надлежния ред и начин връщане на стоката и спрямо нея са изпълнени условията на чл. 9 от Общите условия, Търговецът възстановява всички суми, получени от Потребителя, без разходите направени за доставка, не по-късно от 14 дни, считано от датата, на която е получена върнатата стока.

Рекламации и въпроси

Рекламацията може да се предяви пред Доставчика на посочения в интернет страницата адрес на електронна поща на Доставчика, като едновременно с това Клиентът трябва да върне стоката в 14 – дневен срок, считано от датата на получаването й на адрес: гр. София, ул. Люботрън 3-5-7 и в основанието посочи номера на поръчката, която връща.

При рекламация Клиентът спазва изискванията на т. 9 от Общите условия по отношение на продуктите, които иска да върне. Не се приемат рекламации, които не съответстват на тези условия.

При рекламация Клиентът може да избере замяна на конкретния артикул за същия без дефекти (при условие, че има наличност при Търговеца) или връщане на стоката срещу възстановяване на платената сума. Клиентът доплаща, ако другият артикул (с който ще бъде заменена върната стока) е по-скъп или на Клиентът се възстановява разликата между заменения и новия артикул, ако цената на новия артикул е по-ниска от платената от Клиента цена.

При замяна на стоки транспортните разходи са за сметка на Клиента и в двете посоки.

Клиентът може да се свърже с Търговеца на тел. +359 87 666 4345 относно всякакви въпроси за продуктите.


Compare 0